.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات هاشمی در مراسم معارفه لاریجانی

رئيس مجلس خبرگان رهبري نسبت به نبود قضاوت عادلانه در جامعه هشدار داد و گفت: در صورت قضاوت عادلانه، جامعه احساس امنيت كرده و هيچ كس از احقاق حقوق تضييع شده خود مايوس نخواهد شد اما اگر خدايي نكرده چنين ياسي حاكم شود در بدنه جامعه هرج و مرج به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، آيت‌الله اكبر هاشمي‌رفسنجاني طي سخناني در مراسم توديع و معارفه روساي قوه قضائيه، ضمن تشكر از تلاش‌هاي آيت‌الله سيدمحمود هاشمي‌شاهرودي در طول دوران 10 ساله مسئوليت در دستگاه قضايي ،گفت: هاشمي‌شاهرودي در طول اين 10 سال تلاش و زحمت بسياري براي تقويت اين قوه كشيده و افكاري را مطرح كردند كه به نظرم مرزش بالاتر از دستگاه قضايي و ساير دستگاه‌هاست.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين ضمن تبريك به آيت‌الله صادق لاريجاني گفت: رئيس جديد قوه قضائيه مورد حمايت مقام رهبري قرار گرفته‌است و اين مسئوليت پراهميت را رهبري به ايشان واگذار كردند.
رئيس مجلس خبرگان رهبري مسئله اصلي دستگاه قضايي را قضاوت عادلانه دانست و گفت: در صورت قضاوت عادلانه، جامعه احساس امنيت كرده و هيچكس از احقاق حقوق تضييع شده خود مايوس نخواهد شد اما اگر خدايي نكرده چنين ياسي حاكم شود در بدنه جامعه هرج و مرج به وجود خواهد آمد.
هاشمي‌رفسنجاني ادامه داد: اگر مردم بدانند مسيرشان به دستگاه قضايي افتاده و قضات عادلي حقوق آنها را رعايت كرده و تحت تاثير قدرت‌ها و نفوذها قرار نمي‌گيرند، امنيت در جامعه به وجود مي‌آيد و مردم به نظام اطمينان خواهند كرد. اگر دستگاه قضايي اين امر را انجام دهد مي‌توان افتخار و اقتدار اين نظام را در جهان مشاهده كرد.
وي تصريح كرد: اگر به جاي امنيت قضايي، در جامعه همه‌چيز وجود داشته باشد، مانند اين است كه انسان غذاي خوبي بخواهد بخورد اما در آن شيشه خرده وجود داشته باشد.
رئيس مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر مسئله پيشگيري از وقوع جرم اظهار داشت: بايد كارهاي مهمي‌راكه در دوران تصدي آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي انجام نشده ،در اين دوره انجام بدهيم.
هاشمي رفسنجاني در پايان تاكيد كرد: اميدوارم همچنان از حضور هاشمي‌شاهرودي در مجمع تشخيص مصلحت نظام بهره‌مند باشيم، هرچند كه اين موضوع در اختيار ما نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.